ONSDAGS-TANKER

Categories Hverdagen

 

frokost

 

God onsdag,

 

Nå er vi midt i uke igjen og snart er det helg. Jeg gleder meg litt ekstra fordi at  denne uke er litt tøff.  Jeg sover dårlig og har veldig lite energi.

Nå sitter jeg og tenker mens jeg drikker min decaf:

  • jeg gleder meg til 17.mai og håper været blir bra
  • jeg prøver å ta en dag om gangen på grunn av situasjon i verden og ellers fordi at det er lettere slik, men allikevel klarer jeg ikke å unngå å drømme om fremtiden
  • jeg gleder meg også til i morgen siden jeg kan slippe grytidlig morgen, som jeg hadde hele denne uke
  • det regner ute, men jeg håper det snur snart og vi får kose oss med sol og varme igjen
  • det er bare to korte dager og så kommer fredagen, jeg gleder meg litt ekstra til fredagen også (har flere grunner til dette)

 

Hva er deres tanker i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

4 kommentarer

4 thoughts on “ONSDAGS-TANKER

  1. Jeg glad for at jeg fikk en ny dag å disponere:)
    Jeg glad fordi solen skinte litt i dag.
    Jeg er glad for at vi fikk kjøre en tur uten å bli vått.
    Jeg er glad for at jeg fikk handle to bluser på salg:)
    Jeg gleder meg også til den 17.mai:)

  2. Min onsdag har vært fin fordi
    -været har vært bra med temp over 10C
    – jeg kunne sove lenge
    – jeg hadde ei bra treningsøkt
    – jeg hadde med nybakte sjokoladeboller til ei venninne
    – jeg hadde behandling hos min naprapat, vondt men godt etterpå
    – jeg kunne drikke kveldskaffe ute
    – jeg hadde en fin telefonsamtale med min gamle mor
    – jeg vet jeg ikke må opp så veldig tidlig i morgen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.