Slik tar du vare på håret ditt på reise

Categories Mote og Hudpleie
For meg som blogger betyr håret mitt ganske mye. Bustete og livløst hår kan ødelegge bilder og da blir det ikke samme kvaliteten på dem. Jaja, jeg vet at jeg er en heks og kan ha bustete hår og være sexy og digg for det om (tuller bare). Men her er noe tips som gjør at håret ditt vil se bra ut selv om du er på reise.
Balsam og maske
Det lureste du kan gjøre med tanke på kompakt pakking er å kjøpe shampoo som også inkluderer balsam og kur. Det finnes flere slike rundt omkring. Denne gangen har jeg pakket reisestørrelser på shampoo og balsam med meg. Masken dropper jeg da jeg tar med hårolje.
OBS! Hårolje anbefaler jeg ikke om du har normalt og ikke bleket hår. Tørt hår går det fint for.
Tørr shampoo
Den kan du pakke ned om du reiser slik at du ikke får tilgang til dusj på flere dager. Tørr shampoo kan du bruke opp til tre-fire dager.
Fletter
Om du ikke gidder å ta med krølltang- ha håret i fletter over natta så våkner du med flott bølgete hår. Jeg gjør det ofte!
God tur!
XOXO Tastaturheks
2 kommentarer

2 thoughts on “Slik tar du vare på håret ditt på reise

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.