Kjærringer som shamer

Categories Blogg
I går kommenterte jeg under artikkelen i KK som handlet om åtte barn i familien. Jeg skrev at det høres ut som slit, men om folk gidder alt dette så får de bare kjøre på. Jeg er nemlig en person som mener at ingen får blande seg inn og spørre kvinner hvorfor de har så mange barn som de har. Lite ventet jeg da jeg postet min uskyldige og litt komisk kommentar. men gjett om det dukket opp ei sinte dame som mente at det var feil av meg å poste.
“Feminister trykker ikke ned kvinner!” skrev hun. Altså jeg hadde aldri som formål å trykke kvinner ned, men det at det står “feminist” i profilen min trigger mange som rød kjole trigger en okse.
Jeg blir alltid fascinert av kjerringer ( ja, sorry kan ikke kalle dem noe annerledes) som driver å leter med lys og lupe etter feil hos alle som tørr å vise og påstå at dem er noe for seg selv. Nå tørr jeg å påstå at jeg er en feminist, da skal det graves der. Så tørr jeg å stå frem som en blogger, så skal det graves masse der. Jeg skriver visst med feil og formuleringene på bloggen og suger big time.
Kjære folkens som har så lite å gjøre ellers. Jeg gidder ikke bruke tiden min på dere. Ja, jeg vil ignorere og blokke om jeg ikke gidder å ofre mine dyrebare minutter på å diskutere dumme ting som dere åpebart misforstår. Jeg vil gjerne ha positive og støttende folk rundt meg, så dere kan bare kose seg selv med deres negativitet.
Kos og klemz fra meg.
4 kommentarer

4 thoughts on “Kjærringer som shamer

  1. Det er bare å komme med motspørsmål: Hvor i teksten trykker jeg ned kvinner?

    Da får de problemer med å forklare.

    Eller denne: Helt enig, derfor trykker jeg ikke ned kvinner!

    Det gjelder å skrive kortest mulig til sånne.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.