Kritikk på Kvinneguiden, hvor lenge jeg har vært singel, hvorfor liker jeg å løpe.. jeg svarer på spørsmål!

Categories Blogg
Dagens svar på spørsmål jeg har fått fra dere på Instagram og Face. Takk for at dere viser interesse, dette er kjempegøy!
Hvordan stiller du deg til kritikk på Kvinneguiden? Hva mener du om at du anklages for å lage tråden om deg selv og for å skrive dårlig norsk?
Jeg mener ikke at jeg skriver dårlig norsk. Til å begynne med, jeg skriver bedre enn mange utlendinger. For det andre, jeg har aldri startet en tråd om meg selv. Dette skjedde ganske kjapt etter jeg ble anbefalt av bloggeren Mette Ask. Da klikket det nok for mange damer der ute,
Hvor lenge har du vært singel?
Jeg har vært singel siden 2013. Ja, jeg har ikke hatt noen seriøse forhold og ingen kjæreste siden da.
Hvorfor liker du å løpe?
Hehe, jeg HATER å løpe og har kondis til en 85-åring siden jeg sitter for mye foran skjermen. Dette gjør jeg noe med og går korte turer hver dag nå.
Hva er din passion i livet?
Det å skrive. For meg er det å skrive nesten det samme som å puste. Det må jeg bare gjøre hver dag, om så bare litt.
Det var ukens spørsmål. Klem til dere fineste!

 

1 kommentar

1 thought on “Kritikk på Kvinneguiden, hvor lenge jeg har vært singel, hvorfor liker jeg å løpe.. jeg svarer på spørsmål!

  1. Hei! Jeg har lyst å skrive en blogganbefaling om bloggen din. Ville det være ok for deg om jeg brukte ditt headerbilde og det ene bilde fra åreren? Jeg krediterer selvfølgelig deg/din fotograf under bilde. (Tror flere klikker seg inn på linken med bloggabbefaling med bilder) klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.