SHOPPESTOP OPPDATERING

Categories Mote og Hudpleie

 

 

Hvordan går det egentlig med min shoppestop?

  • fra desember 2022 til mai 2023 hadde jeg shoppestopp: jeg kjøpte ingen nye klær
  • i mai 2023 handlet jeg på salg og fikk mange nye ting som passet bedre til min nye stil
  • alle plaggene jeg fikk inn va basisplagg og nøye gjennomtenkte slik at de kan brukes over lang tid
  • jeg selger klær på Tise og rydder i garderobe hver 3. mnd

 

Jeg kan si at veien min fra shoppingavhenginghet er ganske vellykket. Istedenfor å dempe uro og mangel på selvkjærlighet med omfattende klesshopping har jeg vært veldig sosial, brukt penger heller på opplevelser og var med venner, møtte mange nye folk og endelig er på vei til å heale meg og bli klar for endringer i livet.

Jeg også begynte med ny studie og er et skritt nærmere min store drøm i livet.

 

Nå har jeg shoppet snacks med gode rabatt på sommersalget og er klar for høstsalget i november. Kanskje hopper jeg over den fordi alt jeg trenger til vinter er ny boblejakke.

Ønsk meg masse lykke til!

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “SHOPPESTOP OPPDATERING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.