SILKEKJOLE OG OSTEKAKE

Categories Mote og Hudpleie

roya kjole

Jeg elsker den nye kafeen i Sandnes og det er et sted som jeg kommer til å besøke hyppig og alltid med glede. Det er veldig flinke arbeidsomme folk som alltid prøver å finne på noe nytt og spennende. For et par uker siden var vi der for å smake en nydelig ostekake. Jeg tror den lages med cream cheese og jeg lover den smakte himmelsk og var ikke for søt heller.
roya kake
nydelig ostekake på Roya
roya kjole
kjole- BikBok sko- nelly.com veske- Guess
roya kjole
Jeg fikk meg denne kjolen med silke-look og nydelig farge som passer til alt. Før var jeg veldig redd for å bruke beige farger, men oppdaget nå at den kler meg utrolig godt. Så den skal brukes hyppig.
roya kjoler
roya kake
Mandelkake på Roya

 

mannen sandnes
Mannen på gata som ville være med på bloggen
roya kjole
roya kake
elsker Roya kafe
Jeg stylet kjolen med støvletter i beige og nydelig sløyfe (det er ganske “inn” nå så jeg måtte bare).

Hva synes dere om stylingen?

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “SILKEKJOLE OG OSTEKAKE

  1. Skulle ønske Roya lå nærmere meg, likte den også veldig godt, og rakk to besøk der på vår korte visitt i Stavanger.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.