IKKE FLERE BARN NÅ

Categories Mammalivet
svart hvitt bryne
Jeg får i det siste flere kommentarer på mine innlegg som gjelder graviditet og barn, om at verden er overbefolket og det er lurt å ikke produsere flere barn. Så jeg vil skrive her en gang for alle- jeg vil slette slike kommentarer fremover. Av ulike grunner.
For det første kan de trigge flere som leser bloggen min. For det andre liker jeg det ikke, jeg ønsker ikke føle på noe “babyskam” og føler ikke behov for oppklare hvorfor jeg ønsker meg barn. Gidder ikke unnskylde meg heller for andre for at jeg “overbefolker” verden.
Selv om verden kanskje er overbefolket er ikke Norge det.
Så jeg vil gjerne se på disse kommentatorene om ca 30-40 år når de blir gamle og trenger unge friske folk som kan betale skatt og ta vare på dem. Kanskje da er det på plass å takke dem som vil og gidder å få barn?

Uansett, slike kommentarer skal stenges fremover. Man må tenke hva man skriver til andre, selv om man er uenig.

signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “IKKE FLERE BARN NÅ

  1. Jeg er så enig, sett på godkjenning, og ikke godkjenn de du ikke liker. Jeg tenker at EKLE kommentarer, eller sånt tull som de skriver trenger man faktisk ikke ha på bloggen sin. Det bestemmer en selv. Når det blir krangling og sånt i kommentarfelt osv også, hadde ikke giddet å ha det der. Nå har jeg ikke hatt så mye sånt på bloggen, så jeg har ikke satt på godkjenning denne gangen. Hadde det på forrige plattformen. Nå ikke. Men blir det noe tull, gjør jeg det igjen. Overbefolkning? Fra deg? 1 barn fra før. Hm…folk VIL bare si noe, mene noe. 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.