SISTE SOMMER-HELG

Categories Blogg, Hverdagen, Mote og Hudpleie
sommerhelg
Det er utrolig hvor fort sommeren gikk, nesten så jeg ikke klarte å få legge merke til den. Dette er litt trist, fordi at på tross av strålende sol og flott vær kjennes det at det er kjøligere i luften. Det var rundt +20 grader i dag, så jeg pyntet meg med sommerklær, noe jeg mistenker jeg gjorde for siste gang i 2020. Jeg begynte å kikke på gensere, og julegensere som er på salg akkurat nå.
Vi dro en liten tur ut på Egon på Kvadrat kjøpesenter i Sandnes, den er nyåpnet og vi fikk sjekke menyen. Det er veldig begrenset hva jeg kan spise nå på grunn av akne-utbrudd, Så jeg valgte kjøtt med salat, og ikke noe fancy måltid.
egon
egon
egon
Topp – HM Bukser – HM Sko- Anna Field Veske – Guess
egon
egon
Det var veldig koselig å ta seg en liten tur ut i det fine været. Nå håper jeg veldig på en varm, lun og fin solfylt høst.
Hva har dere gjort i dag?
signatur

 

6 kommentarer

6 thoughts on “SISTE SOMMER-HELG

  1. Kjekt med en tur ut i den flotte sola, men jeg håper jo ikke det er helt slutt enda. Sommeren gikk fort ja, og juli var elendig. Så litt sol og varme til hadde gjort seg 🙂 Men vi får ta det vi får, og nyte alt sammen.
    Fin var du i solgule klær i alle fall. Det løfter alt ♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.