Om jeg liker å krangle, hvor ofte tenker jeg på sjokolade, hva er mine planer for oktober… Jeg svarer!

Categories Blogg
sjokolade
Dagens spørsmålsrunde er på plass. Jeg må si jeg fikk veldig interessante spørsmål denne helga. Så here we go!
Hvorfor liker du å krangle med andre?
Ehm, det gjør jeg absolutt ikke. Jeg hater å krangle, men jeg gidder ikke være en tøffel heller som en kan slenge hvordan man vil. Så pass deg om du vil angripe meg. Om du er snill så er jeg snill tilbake. Så enkelt er det.
Hvor mange ganger per dag tenker du på is med sjokolade?
Ærlig talt gjør jeg ikke det i det hele tatt. Jeg spiser ikke sjokolade og savner den absolutt ikke. Spiser sukkerfri is av og til, men når nye kviser popper opp blir jeg ikke fristet til is og andre søte saker. Huden min reagerer utrolig raskt på sukker, dessverre.
Hva er dine planer for oktober?
Halloween, Oktoberfest og bursdagen min.
Det var ukens spørsmål, bare spør. God uke til alle dere vakringer!

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Om jeg liker å krangle, hvor ofte tenker jeg på sjokolade, hva er mine planer for oktober… Jeg svarer!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.