Sexy date, hvite sko og regn

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | UCS Norge

Alle som leser bloggen min vet at mine favorittsko er hvite. Alle som bor i Rogaland vet at her regner det i tide og utide. Ofte skjer det slik at man går på date ferdigpyntet og glad, og ja, med hvite sko på. Så kommer det skyer på blå himmel og vips så pøser det med regn.
Det er ganske ubehagelig å komme på date og se ut som en vått hund. Mildt sagt. Men dersom klærne og frisyren kan beskyttes med paraply, kan ikke sko dette! Man går og trår i alle mulige sølepytt og våt gress, så blir hvite skoene skitne og ekle. Ikke noe date kos når man er våt og skitten på føttene vel?
Derfor ble jeg så utrolig glad når UCS Norge tok kontakt og spurte om jeg ville teste skotrekkene som de selger. Jeg må gjerne gi kudos til disse tøffe folka som sendte meg varer enda bloggeren her er en heks og skriver KUN ærlige omtaler på bloggen sin. Men så testet vi skotrekkene da og vil gi dem HELT ÆRLIG terningkast 10 av 10!

Se video her:

 

 

Her er fordelene vi oppdaget:
– Lett å ta på og av (veldig stretchy materiale)
– Meget lav vekt og tar lite plass i damevesken (en pose følger med)
– Lett å rengjøre med bare vann
– Beskytter sko 100%
– Waterproof 100%
– Ser stilig ut og diskret slik at ingen oppdager dem ved første øyekast
Så sjekk gjerne utvalget her: www.undercovershoes.no
Prisen er fin også og verdt det!

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Sexy date, hvite sko og regn

  1. åhh så kult:) dem må bestilles med en gang:) reiser jo til Uganda i september, og jobber i slummen, så dette var helt på til rett tid:) Min forrige tur så ble skoene mine fulle av rød sand som var vått og ekkelt mange plasser:) Fikk ikke vasket de rene heller, såd ette er bare helt perfekt til meg. Takk for anbefaling:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.