Uken som gikk

Categories Blogg
Søndagskveld og ukens oppsummering. Uken har vært veldig rolig her hjemme, og ganske heftig på nettet. Jeg fikk ikke gjort store deler av det jeg skulle, og det føles ganske greit. Forrige uke var vi i Budapest og derfor var det en ganske heftig og aktiv uke. Så denne uken her var min egentlige ferie uke. Total avslapning.
På bloggen var det full kjør. Jeg hadde gode tall og ble trygt plassert på topplisten. Samtidig blomstret det opp med sladder og anklager på Kvinneguiden. Jeg er der med jevne mellomrom, leser tråder og ler. Anbefaler at alle gjøre det, siden dette forumet er utømmelig ide-bank. “Made my day” hver gang!
Hvordan har deres uke vært? Fullt kjør eller ferie? Jeg håper å komme mer i rutiner fra i morgen.

4 kommentarer

4 thoughts on “Uken som gikk

  1. Så herlig med en avslapningsuke 🙂 Det har jeg denne uken. Men har noen ting jeg må likevel.
    Kvinneguiden ja…styrer litt unna den arenaen jeg. Er litt mye jag der har jeg forstått. Og litt mye uthenging. Leser blogg jeg, og koser meg med det 🙂 Trenger ikke annen sladder 🙂
    Nyt dine dager på den måten du selv liker best ♥ Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.