SLIK VAR SOMMERFERIEN MIN

Categories Reiser og opplevelser
stavanger sentrum
Jeg har ikke skrevet dette på bloggen enda, men jeg har startet i jobb igjen, så årets varmeste dager ble tilbrakt delvis på kontoret. Derfor er det på tide å oppsummere sommerferien, og hvordan den var.
Sommeren ble fin for min del, men jeg jobbet utrolig masse. Jeg la bakpå med alle dokumenter på jobb og derfor brukte deler av sommerferien på å skrive, men dette var ikke så effektivt, derfor fortsetter jeg nå også. Jeg har også blogget mye og jobbet med blogg og andre konsepter som jeg ønsker å komme med til høsten.
Stavanger sentrum
Stavanger Sentrum
I tillegg vandret jeg mellom legene for å finne ut hvorfor jeg opplevde spontanabort i april. Det ble veldig mange utredninger som ga resultat, men jeg var sliten rett og slett.
Derfor sitter jeg her med følelsen av at jeg ikke hadde noen sommerferie. Jeg er heldig som får fleksitid på jobb, og derfor fikk oppleve litt reiser og fine ting nå i august. Jeg kjenner at det høsten nærmer seg, og høsten er som regel snill mot meg. Jeg håper den ikke vil skuffe meg denne gangen også.
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK VAR SOMMERFERIEN MIN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.