SOL OG IS

Categories Mote og Hudpleie
Sandnes is
is Sandnes
I går gikk turen til Sandnes, siden jeg ønsket å smake is på Mogoo isbutikk og se på den nye dansende fontenen i sentrum. Jeg visste ikke om noen om delene, men bestisen bor jo i Sandnes så jeg er heldig som blir så godt opplyst.
is Mogoo
is Sandnes
fontene Sandnes
Sandnes
Vi handlet is som var  meget fargerik. Jeg smakte på mango sorbet og den var helt nydelig. Så så vi på fontenene. Utrolig hva Sandnes får til i sentrum. Det ble så fint og urbant. Gleder meg til å se mer av dette.
Jeg valgte skjørt fra BikBok (som ble kjøpt på salg for to år siden, beste kupp ever) og topp fra Shein.com. Det ble skikkelig sommerlig og fresht.
Jeg har ikke likt Sandnes noe særlig siden byen virket som et uendelig industri området, men nå skjer det mye altså og jeg tror byen blir like fin som Stavanger på sikt, om ikke bedre.
Så fantastisk!
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.