SNIKTITTING PÅ LIVET MITT OG KRITIKK

Categories Blogg

Jeg orker ikke legge alt ut, fordi at jeg ble anklaget på Kvinneguiden for å henge folk ut på bloggen.

 

lurabyen

Det er ikke min vane å “syte” på bloggen. Jeg heller går hardt i forsvar eller tier. Men her kommer det. Jeg føler det var for mange kommentarer i det siste. Jeg orker ikke legge alt ut, fordi at jeg ble anklaget på Kvinneguiden for å henge folk ut på bloggen.
Men her går grensa litt faktisk- jeg fått mange kommentarer på at jeg spiser “søppel” og klager over akne som jeg har fått. Jeg har jo skrevet her på bloggen at jeg angrer fælt for at jeg ikke overholdt diett, og jeg skuffet hudklinikken. Men gang på gang da folkens. Nei, jeg spiser ikke søppelmat hver dag. Det er en gang per andre måned jeg går inn på McDonalds og da spiser jeg alltid glutenfritt, søtpotet chips og vann. Ikke noe cola eller noe. Om jeg tar bilder med cola og annen snacks, betyr det ikke at jeg spiser det. Det betyr slettes ikke at jeg spiser sånt hver dag.
Jeg får også kommentarer om at jeg er for mye ute, og ikke har tid til min datter. Men datteren min er snart 14 år. Skal jeg drasse hun med på alt mulig? Hun ønsker det ikke selv fordi hun har sine egne venner og sine interesser. Vi har vår “mor og datter” tid når vi begge ønsker det.
Så folkens, spør meg gjerne om dere lurer på noe, men ikke kom med påstander. Dere går ikke i mine sko!
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “SNIKTITTING PÅ LIVET MITT OG KRITIKK

  1. Jeg synes det er rart at voksne folk har så lite å gjøre at de bruker tiden sin til å sitte og finne feil på andre. Det er liksom sånt som barn gjør. Merkelig. Sitte å koke sammen og klage på andres liv. De burde ha nok med sitt eget 🙁 Håper du husker på at DU vet hva som er beste for deg og din datter, det er det ingen andre som har noe med. <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.