STOLT MAMMA TIL EN KUNSTNER

Categories Mammalivet

Hva liker deres barn som hobby?

 

kunst irinas

Nå skriver jeg lite om min kjære datter,  men jeg fikk lov å dele det hun holdt på med i sommer. Vi var så heldige å bli med på et gratis kurs fra Klepp kommune hos en kunstner i Sandnes. Irina lærte å lage forskjellige fine ting og male. Så jeg fikk et bilde i gave som pynter opp kontoret mitt og flere søte ting til kjøkken og hage.
kunst irinas
kunst irinas
kunstm irinas
Det er ikke alltid enkelt å være mamma til en kunstner. Da Irina var liten var det ofte kaos i leiligheten med papir og maling som fløt rundt, og jeg som elsker orden og rent gulv var det ganske irritert. Men nå synes jeg at det kan være koselig og håper hun lever ut drømmen sin og får sitt eget studio for maling og kunstnerisk utfoldelse.
Hva liker deres barn som hobby?
2 kommentarer

2 thoughts on “STOLT MAMMA TIL EN KUNSTNER

  1. Flinke Irina!

    Mine har ingen kunstneriske interesser, selv om Hamid tegnet en del tidligere, mest som terapi. Både han og de andre er mer interesssert i trening og idrett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.