SOMMERENS SHOPPESTOPP

Categories Blogg, Mote og Hudpleie
sports
I går har jeg brukt to timer på å rydde mitt skap. Man aner ikke hvor mye trash man har før man begynner å dra den ut og prøve å sortere. Hos meg ble det 10 store svarte soppelsekker!! Det er noe jeg har aldri hatt på meg det siste året!
klær
1/10 del av alle klærne jeg har
Jeg var åpen om at det å handle klær er min terapi og jeg gjør det ofte og vel. Men nå ble jeg veldig bevisst om min garderobe. Derfor har jeg ryddet i skapet og kjøpte nye klær som jeg er sikker på at jeg skal bruke! Mitt problem var mye kjøp på salg, når man handler klær ubevisst og senere vet ikke hvor man skal bruke dem for de klærna matcher ikke med noe som helst i garderobe.
sports
Så nå blir det shoppestop i juni og juli. Ingen klesskjøp på denne unge damen her. Pengene skal spares og brukes på leilighets-oppussing til høsten.
Tror dere jeg vil klare dette?

 

signatur

4 kommentarer

4 thoughts on “SOMMERENS SHOPPESTOPP

  1. Jeg har også brukt shopping som terapi i perioder, men da jeg plutselig ble nødt til å bruke alle pengene på fertilitetsbehandling, ble det brått slutt i en periode. Det beste rådet jeg kan gi, er å holde seg unna butikker, både fysiske lokaler og på nettet, så blir man ikke så lett fristet. Ute av øye, ute av sinn 😉 Er på mange måter lettere å holde seg helt unna shopping enn bare å skulle shoppe litt. Anbefaler heller et dypdykk i klesskapet der man kan gjenoppdage gamle klær man ikke har brukt på så lenge at de har kommet på moten igjen 😀 Andre er tidløst klassiske og kan fiffes opp med nye kombinasjoner. Eller man kan sette seg ned og meditere og ikke bry seg så mye om klær på en stund 🙂 Finn et yndlingsplagg som både er behagelig og kledelig, og “flytt inn” i det i sommer <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.