SPANSKE MENN OG TOMAT-PUPPER

Categories Reiser og opplevelser

Lenalykke spania

 

Hei og hoi,

 

Det er meg med en liten oppdatering. Ferien gikk kjempefint frem til onsdagen førigår. Da vasset vi på stranda, var der i tre timer og presterte å bli solbrente. Jeg vet ikke hvordan dette skjedde. Keg smurte meg hele tiden og holdt meg i skyggen. Utrolig nok så fikk jeg rød hud på pupper. Skikkelige tomat pupper. Det gjør vondt og jeg er bekymret. Kanskje det blir en tur til apotek for å kjøpe noe gel mot solbrannskader. Jeg forstår fortsatt ikke hvordan dette skjedde.

 

Paella
Smakte Paella, synes den var god
Lenalykke solbrent
Skikkelige “tomat-pupper”

 

Jeg legger mye ut på snapchat fra ferien og må si at spanske menn er ikke like sjenerte som norske. De er rett på sak også, inviterer på date og gir komplimenter. Dette virker litt sjokkerende for meg som er ikke så vant til pågående menn.

Spania

 

Spania

Snart vender vi nesa hjem og tar med sol og varme til grå regnfull Stavanger.

 

Er dere ferdige med ferien eller har dere fortsatt noen dager/uker igjen?

 

signature lena

5 kommentarer

5 thoughts on “SPANSKE MENN OG TOMAT-PUPPER

  1. Det kan bli tomatpupper som resultat om du smører deg med solkrem og har på klær rett etterpå. Siden solkremen da trekker inn i klærne, og ikke virker på huden… Og om du smører deg mens du er i sola, kan den lett “renne av” 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.