NÅR ADD SLÅR TIL

Categories Hverdagen, Livet som det er

Spania

 

Hei og hoi,

 

Nå ligger jeg under parasol på stranda og bare kjeder meg. Jeg vet hvordan dette høres ut og at dette er sikkert irriterende for mange, men jeg klarer mec veldig dårlig når jeg må være helt i ro i flere timer.

 

Spania

Jeg vet ikke om jeg nevnte noen gang her på bloggen at jeg har fått beskjed om at jeg har ADD symptomer i voksen alder. Det er faktisk ikke så uvanlig da det er flere som går rundt uten å få riktig diagnose og sikkert stiller flere spørsmål om hvorfor de sliter med ditten og datten.

 

Spania lenalykke

Spania

Hos meg var det alltid flere problemer, for eksemper, med å konsentrere meg i timene, men ingen la merke til dette så jeg bare levde videre uten å forstå hvorfor er dette slik

Hvorfor jeg er klumsete, glemsk, misforstår sosiale ting og tang, og sliter med matte og sitte flere timer i ro.

 

Jeg forstår ikke folk som klarer å sitte i ro: sole seg, eller drikke te på veranda. Så nå sliter jeg med tålmodigheten mens jeg griller meg. Derfor skriver jeg.

 

Har dere noen diagnoser som gjør livet mer spennende?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “NÅR ADD SLÅR TIL

  1. Nei, ingen diagnoser som gjør det spennende. Har hjernehinnebetennelse-syndrom. Men det kunne jeg klart meg uten 😀 Kos deg videre, og blogg i vei. Da slipper du sitte i ro å sole, for DET er kjedelig 😀

  2. En diagnose er ikke alltid til hjelp – da har du et «stempel».

    Pass på at du først og fremst gjør det som er bra for deg.

    Du kan gjøre andre ting på ferien enn å syte under parasollen.

  3. Heia.

    Så bra at du fant ut av det. Forklare jo endel ting 😊.

    Jeg mener det er bra å få vite det. Da det blir lettere å forstå hvorfor ting er som di er.
    En av mine sønner har også fått diagnosen ADD.
    Da ble det mye lettere å hjelpe han og ta hensyn 😁.

    Lykke til.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.