SPENNENDE FORSIDE 

Categories Blogg

Roya

Nå har Lena oppdaget (etter flere dager) at forside på blogg.no ikke oppdaterer seg. Ikke at jeg har noe imot da jeg parkerer meg der på plass 35 og blir synlig blant de “40 beste”, men det er litt rart fordi at det å se på forsiden av blogg.no ble en sport for meg. Rett og slett.
Så jeg kikker hver morgen hvor jeg står altså. Akkurat nå endrer jeg ikke plass og dette gjør meg litt skuffet. Kanskje det er ikke lurt å klage på, men slik det er.

Flere som har lagt merke til dette?

signature lena
10 kommentarer

10 thoughts on “SPENNENDE FORSIDE 

  1. Etter noen dager med såpass elendig blogging at jeg ikke gadd og sjekke den, fikk det passere i 4 dgr eller noe sånt før jeg lot merke til det også. – Og oversatt til ‘uparfymert’, og ditto usjarmerende sannhet, så er det jeg EGENTLIG sier at jeg gav faen i den listen inntil det var snakk om et antall sidevisninger som betød en mulig topp 20 plassering *hehe*.
    – Så dersom det skulle vise seg at de som tror på karma har rett, er jeg redd dette kan være min skyld; Altså.. Grunnet nevnte innstilling, så har da denne karma (whom sure is a bitch) sørget for å fryse den listen i det jeg står oppført med den mest ræva plassering/sidevisn. på månedsvis..
    (Jeg kan imidlertid intet annet gjøre enn å beklage..) 😀 😛 😀

  2. Eneste jeg har merket, som ikke er på blogg.no selv, er at kommentarene mine ikke blir publisert

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.