SPENNENDE OG SKUMMELT

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God mandag,

 

Første uken av ferien min er forbi og jeg er veldig overrasket over at det føles ikke som om den gikk kjempefort, men derimot, det føles som om jeg har ferie i tre uker minst allerede. Dette er sikkert fordi at det var en aktiv uke og jeg gjorde mye. Dette tenker jeg å fortsette med.

Denne uken har jeg litt mindre planer, men vil helst være aktiv fortsatt. Kanskje noen kjekke ting dukker opp etterhvert?

 

Nå skal jeg spise og forberede meg til noe jeg har ikke gjort på lenge. Det er både spennende og kjekt, men litt skummelt. Jeg skal utfordre angsten min igjen.

Oppdateringer kommer senere her på bloggen.

 

Håper alle har en nydelig mandag.

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SPENNENDE OG SKUMMELT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.