St.Hans 2025 Recap🌭

Categories Hverdagen

Hei på dere <3

Her kommer en liten rapport om årets St.Hans feiring. Været i Stavanger var grått og vått. Så vi dro på en kort feiring på Tou scene. Dette er en fin plass i Stavanger med mye gatekunst og fargerike lokaler.

Vi spiste pølser, drakk  saft og så på St.Hans bålet, mens det regnet. Det var ganske kaldt, men koselig. Jeg er veldig fornøyd med årets feiring. Kransen min har jeg laget selv, som vanlig.

Har du feiret St.Hans?

XX
Klem fra meg,
signature lena
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.