STAVANGERS MEST ROMANTISKE STED

Categories Reiser og opplevelser
Gamle Stavanger
På tirsdagen var kvelden fin, og siden jeg var i byen uansett tok vi en tur med bestisen til Gamle Stavanger. Jeg elsker dette stedet og jeg mener at Gamle Stavanger er den mest romantiske bydel. Det er så deilig å gå seg en tur i disse koselige gatene. Spesielt en deilig sommerkveld hand i hand med noen fine.
gamle stavanger
Gamle Stavanger
Første gangen jeg besøkte Gamle Stavanger var i 2010 og jeg har fortsatt bilder derfra. Disse små hvite husene fascinerte meg masse. Så jeg er føler meg så heldig og takknemlig for at jeg får lov å bo her og vandre her så mye som jeg vil, om så hver dag.
signatur

 

2 kommentarer

2 thoughts on “STAVANGERS MEST ROMANTISKE STED

  1. Jeg var i Stavanger for et par år siden. Gikk tur der vi også. Og det var skikkelig flott der 🙂 Du passer fint inn i de omgivelsene <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.