DETTE ER JEG STOLT AV FRA 2019

Categories Blogg
Jeg ser at for de fleste bloggere er det vanlig å konkludere om året som gikk. Så det er noe jeg også kan gjøre nå da. Hvordan var mitt 2019? Året har vært ganske krevende, men samtidig veldig kult. Så når jeg ser tilbake nå, innser jeg at jeg mestret mye!
Jeg er angstfri siden mars!
Og jeg eksponerer meg mer og mer. Nå er det slik at jeg har vært i full jobb siden juni og tenker å fortsette med dette. Det går ganske smooth og jeg klarer meg. Jeg er blitt mer sosial, går ut og treffer nye folk, snakker med andre og tørr å tørre rett og slett.
Jeg begynte å date
Ja, og jeg er stolt over å klare dette! Fra å tisse på meg på vei til date, til å mestre date med glans og nesten utvikle et forhold, det er stor progresjon det. Jeg har kysset flere frosker, så håper de blir igjen i 2019. I 2020 ønsker jeg meg en prins på den hvite hesten.
Jeg overvant min høydeskrekk!
Jupp, på nest siste dagen av 2019 prøvde jeg klatring. Og dette gikk utrolig bra. Jeg var veldig panisk i begynnelsen, men dette avtok og jeg klatret nesten helt opp. Hadde en flott hjelper da som trygget meg masse. Og takk til han for dette. Jeg lærte av klatring at det er viktig å kunne gi slipp og bare tørre fritt fall, så vil det gå smooth og da sparer man krefter. Om jeg vil gjøre det igjen? Ja faktisk! Jeg håper på flere spennende aktiviteter i 2020.
Jeg fant ut hva jeg virkelig vil
Jeg ønsker meg en familie. Det fant jeg ut. Fra å ha forferdelig angst for giftermål og flere barn nå sitter jeg med varm følelse av å ønske meg mitt eget hus og min familie. Og jul og nyttår fyllt med glede og kjærlighet. Det er en fin tanke og jeg liker å leke med den.
Så takk 2019 du var fint, og jeg håper at min bestefar som forlot oss i september ser på meg og gleder seg over hva jeg fikk til. Jeg er glad i deg besten, håper du blir med meg ikveld som en vakker stjerne.
Håper deres 2019 var like fin
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE ER JEG STOLT AV FRA 2019

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.