STØRRE PUPPER AV PFIZER

Categories Blogg

lilla kjole hm

Nå leser jeg nyhet som går verden rundt- norske kvinner fikk større pupper av vaksine. Det er veldig koselig bivirkning, men er det sunt mon tro? Alle kvinner vet at dersom puppene endrer størrelse i voksen alder da er det grunn nok til å ta en tur til lege.
Det ble konkludert at puppene blir større på grunn av hovne lymfeknuter etter vaksine. Noe som er kortvarig og forbigående.
Jeg kan ramse opp flere ting som vil gi deg større og hovne pupper i lengre periode:
– graviditet
– amming
– pms
– p-piller
– kyssesyke
– bh- innlegg fra Aliexpress

Noen som vil ta vaksine og gleder seg til denne “bivirkningen”?

 

 

signature lena

10 kommentarer

10 thoughts on “STØRRE PUPPER AV PFIZER

  1. Jeg har tatt 2 doser. Ikke så mye som en millimeter større her. Ikke noe mensen. Ikke kvalm. Ikke dårlig form. Rett og slett ingenting. Var litt influensa -aktig dagen etter 2. ble satt. Så var det over. Fine bilder av deg Lena 😊

  2. Hjelpes! Håper virkelig jeg slipper størrepupper-bivirkning. Da må jeg gå med de i trillebår, og jeg som allerede har redusert -for 20 år siden da…

  3. Det er nesten ironisk, med tanke på at vi snakker om mitt fremste kompleks her, for jeg burde vel kanskje løpt til vaksinestasjonen as we speak *hehe*. Men på den annen side.. Om det var såpass om og gjøre at jeg hadde ofret liv og helse for en BH størrelse, hadde jeg fått lagt inn silikon for lengst 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.