JEG HAR DÅRLIG SAMVITTIGHET

Categories Hverdagen

selfie lenalykke

 

Nå har det gått akkurat ei uke av min dyrebare ferie og jeg har allerede dårlig samvittighet. Jeg har ikke gjort en shit nemlig, Hele uken har jeg bare koset meg, sovet masse, gått turer ( ikke fjellturer altså) og spist god mat (uten å legge ut en eneste oppskrift), og gjorde ingenting.
Nå kjenner jeg på dårlig samvittighet. Jeg har nemlig laget meg en hel liste med ting jeg BØR gjøre, inkludert viktig søknad, passet til Irina, oppussing av stue og ferdigstilling av mitt kurs (som jeg planlagte å lansere i fjor). Dette er i tillegg til fire samarbeidsprosjekter jeg holder på meg akkurat nå.

Så fra i morgen av er det bare å brette opp ermene, lage meg selv normalt døgnrytme og få ting gjort. 

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG HAR DÅRLIG SAMVITTIGHET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.