STREET FOOD FESTIVAL I SOMMERVARMEN

Categories Hverdagen

stavanger sentrum

På lørdagen mens jeg satt på kafé ble jeg overrasket over masse folk i Sandnes, for så å gå rundt hjørnet og oppdage Street Food Festival. Jeg vet ikke hvor korona vennlig det var, men det var hvertfall veldig kult.
Jeg smakte gresk kebab, og trust me, denne kebaben var mye bedre enn kebab fra lokale sjappa. Så smakte jeg litt dumplings med reke og svinekjøtt i ett, og så kjøpte jeg boba tea. Såklart, fordi at jeg elsker boba.
street food
Det er ikke ofte jeg er på slike ting, og jeg gikk glipp av Glad Mat i år, så det var ikke verst. Spesielt det at været var sommerlig varmt. Kanskje siste dager med sommervarme.

Har dere matfestivaler der dere bor? 

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “STREET FOOD FESTIVAL I SOMMERVARMEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.