SVIMMEL PÅ JULESHOPPING

Categories Hverdagen
vaffel kvadrat
Forrige uke opplevde jeg noe veldig rart- jeg ble fryktelig svimmel mens vi gikk rundt på Kvadrat og shoppet. Bestisen lo og sa at jeg ble nok svimmel av det enorme pengeforbruket. Jeg tenkte umiddelbart at det må være angsten min som ligger for tiden latent, som ble trigget av stress og masse folk rundt, samt corona-situasjon ikke minst.
Men min venninne opplevde det samme på Ikea- hun ble veldig svimmel og ville ut og hente frisk luft.
vaffel kvadrat
Jeg vet ikke hva det skyldes, men anbefaler ikke vandre ute på butikker akkurat nå. Det er altfor høy stress-faktor, spesielt med corona frykt blant folk.
Er dere mye ute og shopper?
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.