SYKE TING MAN FÅR KJØPT PÅ EBAY (del 1)

Categories Hverdagen

 

God dag

Jeg handler ofte  på AliExpress og Ebay og det jeg får se der til salgs får meg til å måpe eller bare bli sjokkert i flere dager etterpå.

Her tenkte jeg å lage liste over hva jeg fant der:

 

 

1. billig kiste

Dette må være toppen av kaka: man kan handle kiste til seg selv eller andre på Ebay!

Jeg vet ikke hvordan kvalitet er, men tror ikke at noen har klaget noen gang .

 

 

2. hjemme heis

Når man er tilfeldigvis lat, men er så uheldig å ha et stort hus og ønsker derfor en heis, her kan man kjøpe den

Dette kanskje kunne vært lurt for rullestolbrukere, men heisen er så smal at det er nok kun plass for en person der. En som ikke gidder å bruke trappa

 

 

3.rumpetørker

Har man motoriske vansker, kan man benytte denne tørkeren og slippe masse problemer. Jeg tipper dette er også veldig bra for damer med superlange negler. Tihihi

 

 

4. bånd for å lufte kylling

Det er viktig at høna di ikke stikker av når du går tur. Da er det bra med båndtvang for høna.

Jeg lurer på hvem som har brukt for dette utstyret

 

 

 

5. smokk og babydrakt for voksne

Her er det ingen kommentarer

 

Likte dere dette innlegget? Det kommer del 2 om litt

 

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.