TAKK KJÆRE MEDSØSTRE!

Categories Blogg

Jeg blir utrolig overrasket etter jeg oppdaget at jeg fikk mange JENTER på bloggen som lesere. Yippy, det var det jeg ønsket meg og det var naturlig å forvente siden jeg begynte å blogge mer om barn og familie. Det kommer nå flere artikler om dating, men ja, jeg har stor fokus på familie nå så vent litt om interiør, mat og familieplaner. Heksa er blitt voksen:)

I dag vil jeg takke dere alle, mine kjære jenter, damer, kvinner, mine medsøstre. For den støtte jeg fikk da jeg ble åpen om min spontanabort nå i april. Ærlig talt gikk jeg flere runder med meg selv før jeg delte denne triste nyheten, siden jeg var så såret at den minste kommentaren kunne gjort sorg til stor traume. Med tungt hjerte delte jeg dette, og så delte mine innerste og såreste tanker, og jeg fikk ikke en ENESTE dritt-kommentar. Takk for dette!

 

Flere av dere delte sin sorg, og jeg ble overrasket hvor mange av kvinner rundt som opplevde spontanabort. Noen var fra min nærmeste omkrets, og jeg ikke visste dette. Takk for at dere delte og fant gode støttende ord.

 

Utrolig nok fikk jeg støtte fra Morgan på bloggen min, Morgan som pleide å skrive ukoselige ting, men denne gangen var det støtte. Jeg vet du leser bloggen min og jeg vil du skal få vite at du aner ikke hvor mye din kommentar betydde. Jeg er veldig takknemlig for at du tok deg mot å skrive dette.

 

Takk mine fineste, det er grunn til at jeg har denne bloggen. Den gir meg skikkelig innsyn i at jeg er omringet av flotte flotte fantastiske folk.

Klem til dere alle og gode vibber fra deres Heks
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.