Ti sprø tanker på en onsdagskveld

Categories Blogg
Foto: RÅ Foto
Min nye rubrikk humper og går og her er ny porsjon med perle tanker fra ei blogg heks.
– Jeg har lyst på en minigris som kjæledyr. Men Bestisen min sier at minigriser er gårdsdyr og at han eller hun vil ikke trives i leiligheten min. Også vil dyret rasere alt siden han eller hun vil ikke sitte i ro mens vi er på jobb og på skole. Samt at den kan vokse seg stor. Men tenk så søte dem er! Elsker mini griser. Verdens fineste dyr!
– Jeg leste i dag at Heidi Klum hadde en ulykke på ferien og hun klarte å berge både sønnen sin og barnvakten hans fra drukningsulykke. Men folk som delte bildene i sosial media brydde seg kun at brystvorten hennes stakk ut av bikinien. Når blir det slutt på seksualisering av kvinner i enhver situasjon?! Også en tragisk en?
– Jeg liker ikke hel tatoverte menn. En- to tatoveringer er fint, men too much er altså ikke greit.
 Jeg vurderer selv en tattoo. Kun en på et sted hvor ingen tilfeldige folk kan se. Det må bli ett ord, men dette ordet fant jeg ikke på enda.
– Jeg tror ikke det blir noe skikkelig sommer i år. Det hadde jeg anelse om, da vi hadde for god sommer ifjor og to slike sommere er for godt til å være sant.
– Kamille te er sykt sunt, men smaken er ganske kjedelig. Noe tips for å klare å drikke den?
– Over 300 000 nordmenn reiser på sommerferie på kreditt. Er det mulig? Jeg skulle ikke fått sove på ferien om jeg visste at jeg skylder banken flere ti tusener i etterkant.
– Jeg tenker at det er egentlig greit at været er dritt siden jeg har ikke sommerferie før om en måned. Jeg tror denne måneden blir den lengste i hele året!
– Jeg har lyst på en sommerflørt… Tror jeg… for håpe han dukker opp snart 🙂
– Det er helt greit å spise Fjordland om man ikke gidder å lage mat. Greit å gi det til ungen. Tenker jeg 🙂 Er dere enige?
XOXO Tastaturheks
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.