Outfit: Romantisk i lyseblå

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | inneholder lenker

Foto: RÅ Foto                           
Inneholder produktplassering
Jeg er ingen fans av bluser, men et tips vil jeg gjerne dele, og den gjelder en bluse. Lyseblå fin romantisk bluse er en skikkelig tryllestav. Fordi at du trenger ingenting annet for å se million dollar ut, og samtidig ikke “overdressed”.
Bruker du en slik bluse med vanlige smale dongeri kan du faktisk gå slik hvor som helst. Ta på vanlige flate sko eller ballerina sko så er du klar for arbeidsdagen. Tar du på høyhælte sko kan du gå på byen, på konsert eller på date. Tilføyer du store massive smykker kan du stikke av ut på byen om kvelden også!
Så det anbefaler jeg. Her er et lite utvalg av lignende bluser. Min er fra ebay og kostet meg rundt 70kr, men er drittfin og jeg elsker den!
Lyseblå genser er også en favoritt. Bruk gjerne med dongeri eller smale bukser: med store smykker – til fest, med lave sko- på jobb.
Foto: RÅ Foto                         Genser: HM              Bukser: Bubbleroom
XOXO Tastaturheks
4 kommentarer

4 thoughts on “Outfit: Romantisk i lyseblå

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.