TANKER FØR NATTA

Categories Hverdagen

lenalykke

 

Nå er det snart natt og vi vil nærme oss helg enda et skritt. Jeg er utrolig trøtt nå så jeg skal nok legge meg snart, men først vil jeg dele noen tanker:

  • jeg synes at det går veldig bra på den nye jobben, jeg merker at arbeidstempoet øker, men jeg klarer å henge med, det viktigste er at jeg trives og vil dra på jobb hver morgen
  • jeg bør legge meg tidsnok, siden jeg kjenner kjempegodt at jeg lagt meg litt seint i går
  • det er snart Halloween og jeg fortsatt har ikke bestemt meg om jeg vil feire eller ei
  • jeg må nok dra og kjøpe gresskar i helga
  • jeg er veldig glad for at folk sender meg en hilsen slik at jeg ser at det er faktisk mange som følger meg, og dette er veldig koselig

 

Så det er natta nå, god natt til dere alle <3

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “TANKER FØR NATTA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.