TASTATURHEKS, SANT?

Categories Blogg, Hverdagen
Gamle Stavanger
I går var været bare fantastisk. Vi dro til Herbarium for å spise sushi. De har sushi buffet hver dag der man betaler kun 229,- for middag og 199,- for lunsj, så spiser man så mye man bare orker! Vi overspiste rett og slett!
sushi Herbarium
Herbarium Sushi
Sølvberget
Etterpå dro vi til byen og hadde en fantastisk fotoshoot med to av mine bekjente-fotografer. Vi vandret i gatene og jeg poserte. Så spaserte det en fin dame forbi hand-i-hand med en kjekk mann. Vi spøkte om at de kan havne i bloggen, så plutselig stoppet damen og sa:
Tastatureheks, sant?
par gamle stavanger
Jeg var overrasket over at hun kjente meg igjen, men jeg lovet å legge bildet ut på bloggen. Så her er det. Om dere ønsket bildet tilsendt så ta bare kontakt med meg på Face eller her så sender jeg. Det er flere bilder og, så sender gjerne!
Jeg var i byen til kl 22 i går og drakk litt juice på båten og kaffe på Sølvberget. Stavanger er fantastisk rett og slett, spesielt når været er så utrolig bra! Gleder meg til flere lune fine kvelder utpå august og høsten!
kaffe sølvberget
Sentrum Stavanger
Stavanger Sentrum
Stavanger Sentrum
2 kommentarer

2 thoughts on “TASTATURHEKS, SANT?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.