TI TING JEG ER STOLT AV

Categories Blogg, Livet som det er

epler Sandvedparken

Jeg fikk oppgave fra min psykolog om å skrive minst 30 ting jeg er stolt over. Det tok meg faktisk ei uke å skrive: jeg satt og tenkte og slet med å finne disse tingene faktisk. Så måtte jeg spørre venner og familie, og min søster ramset opp hele 60 ting jeg kan bli stolt over! Dette er to ganger mer enn jeg skulle skrive og er helt utrolig!
epler Sandved
Hvor ofte legger vi merke til det vi gjør bra eller mestrer? Jeg tror vi heller legger merke til det vi IKKE mestrer. Det er noe jeg anbefaler alle å slutte med! Jeg prøver hvertfall.
epler Sandved
Her er min liste, ikke for å skryte, men til inspo:
– Jeg er stolt over at jeg klarte å flytte til Norge helt selv, uten finansiering fra foreldre, uten giftermål og andre ting og tang.
– Jeg er stolt over at jeg klarte å bære frem et barn (nå vet jeg at det var mirakel).
– Jeg er stolt over at jeg klarer meg så utrolig bra selv om jeg er alene med min datter. Vi er frem team.
– Igjen, jeg er stolt over at jeg er selvstendig og aldri har brukt en mann for å støtte meg på.
– Jeg er stolt over den gode og solide utdannelsen min (to master og to bachelor).
– Jeg er stolt over at jeg bruker fritiden min for å utvikle meg og skape meg selv innen hobbyen jeg elsker (skriving) istedenfor å sitte på sofa og tygge potetgull etter jobb (ikke noe galt i dette da heller!).
– Jeg er stolt over kroppen min og at jeg ser yngre ut enn jeg er. Det er resultat av gode gener, men også hardt arbeid.
– Jeg er stolt over at jeg har jobb som hjelper andre. Jeg elsker å hjelpe andre og føle meg nyttig.
– Jeg er stolt over at jeg er sterk og tåler mye, har opplevd mye og kom styrket ut av alle situasjoner.
– Jeg er stolt over at jeg er optimist og har masse kjærlighet å gi til mine nærmeste.
 
Hva er det dere er stolte av? Få høre, det er veldig interessant!
signature lena
———————————————————————————————————–
2 kommentarer

2 thoughts on “TI TING JEG ER STOLT AV

  1. Så masse fine ting å være stolt av. Jeg synes man skulle skryte av seg selv mye mer jeg 🙂 VI har jo ting å være stolte av, hvorfor ikke si dem? Det betyr jo ikke at man mener man er BEDRE enn andre. 🙂 Jeg er stolt av det jeg gjør på jobben. Jeg er flink i jobben min, og jobber hardt hver dag for å utvikle meg og gjøre mitt beste. Og da blir jeg god. Jeg er stolt av hvor flink jeg er til å SE/LESE folk rundt meg. Det skyldes jo at jeg er oppmerksom på de rundt meg. Jeg er stolt av at jeg er flink til å tegne og til å skrive noveller og dikt. Ha en fin dag Lena <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.