HATER DERE OGSÅ Å VASKE VINDUER?

Categories Livet som det er

Reklame | Utvendig Renhold

utvendig renhold
Sola skinner, sola skinner i Stavanger, og ingenting er bedre enn det. Eller… STOPP! Skitne vinduer er mye verre enn sola som skinner og avslører at Lena hater å vaske vinduer og glassrekkverk på balkong.
Jeg husker jeg ønsket meg leilighet med glassrekkverk så utrolig mye! Ønskene mine går ALLTID i oppfyllelse så her er balkongen. “Vær så god, Lena og kos deg masse med glasspray og vaskeklut.” Men hva om Lena elsker å skrive foran PC og hater å vaske vinduer?
Kan man ønske seg at noen andre gjør det? Når ingen i familien ellers digger å vaske vinduer?
utvendig renhold
utvendig renhold
Joda, mine ønsker går alltid i oppfyllelse jo, så vips en telefon og der står det folk som ELSKER å vaske vinduer. De vasker- jeg skriver. Er det ikke perfekt?
Jeg fikk utrolig mye hjelp i balkong vask av Utvendig Renhold. Det er en liten familiebedrift som nylig ble etablert i Stavanger. De tilbyr ALT innen utvendig renhold. Det kuleste er at de jobber med bygninger opp til 7.etasjer. De også bruker “rent vann” metode som fjerner effektivt alt av skitt fra glasset.
Så utrolig bra det ble!! Se video – trykk på bildet
utvendig renhold video
Tusen tusen takk.
Husk å bruke min kode: lena2020 for å få 20% rabatt på din bestilling.
Ring: 94785955

 

2 kommentarer

2 thoughts on “HATER DERE OGSÅ Å VASKE VINDUER?

  1. Skulle nok hatt en sånn løsning jeg også. For det blir sånn at jeg IKKE vasker i stedet for… 😮 Bor jo midt i byen. Oftest lukker vi bare gardinene for 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.