TILBAKE TIL REALITETEN

Categories Blogg

 

Lenalykke

Hei hoi,

 

Her er meg en tirsdagskveld. Jeg er tilbake til leiligheten min og til Norge. Utrolig nok så er det fint vær og sol her også.

 

lenalykke
Blir det flere koselige kvelder på stranda nå i høst mon tro?

 

 

Nå sitter jeg, ser på film på Netflix og spiser pizza.  Denne uken bør jeg få rutinene på plass og forberede meg til hverdagen som kommer veldig snart. Jeg gleder meg ikke,  men til høsten starter jeg i ny jobb så derfor er jeg ganske motivert. Håper ting vil gå min vei.

 

Hva er deres planer for denne uken?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “TILBAKE TIL REALITETEN

  1. Heia.

    Alt godt har en ende, dessverre også ferien.

    Denne uken går i jobbe jobbe og jobbe. Har kortvarig påtatt meg 2 12-timers jobber 😱.

    Spennende med ny jobb, hva skal du gjøre nå?

    Lykke til 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.