TIPS TIL ALLE MENN DER UTE

Categories Finne den rette

 

God dag

La oss snakke om forhold og dating i dag (selv om jeg ikke så gira på å skrive akkurat om dette foreløpig). Dagens tips fra meg er til alle menn der ute. Menn som strever med forhold og med å skaffe seg familie.

Det blir sikkert mega upopulær mening her fra meg, men menn og kvinner er forskjellige og uansett hvor mye vi skulle ønske det, så blir vi aldri helt like.

Likestilling for meg er likeverdighet i samfunnet, og ikke det at menn og kvinner skal være helt like på liv og død.

 

Så for kvinner er det viktig (etter min mening)  at menn kan gi trygghet i forhold. Evolusjonært trenger kvinner et trygt sted og trygghet for å kunne slappe av, og gi avkom.

Jeg som kvinne kjenner på behovet å slappe av, føle meg sikker og trygg, og meg selv. Jeg vet at det er primært behov hos de fleste, også menn, men det jeg ser hos mine bekjente kvinner og det jeg leser hos flere coacher og terapeuter (f.eks Kjærlighetsterapeuten) er at kvinner trenger å være trygg og avslappet for å være kjærlig og omsorgsfull, og har god sexlyst.

 

Når mannen klarer å gi den type trygghet så får han fornøyd og avslappet kvinne, og mindre trøbler i forhold (happy wife- happy life). De fleste menn jeg leser i kommentarfeltet og diskusjoner klager på mye krangling og misfornøyde sure kvinner som har lav sexlyst. MEN jeg lurer på om disse menn stiller seg selv et spørsmål om hvorvidt de gir trygghet til sine kvinner. Menn som ikke vet hva de ønsker i et forhold, som ofte skifter mening, menn som ikke viser nok til kvinne at de setter pris på henne, menn som ikke står i vanskelige situasjoner osv. Alt dette skaper utrygghet i forhold.

Her er mine tanker. Jeg er spent å høre på deres.

Tips for kvinner kommer så klart også:)

 

signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “TIPS TIL ALLE MENN DER UTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.