PÅSKEFERIE BUCKET LIST

Categories Hverdagen

lenalykke påske

 

 

God fredag

Endelig er det helg igjen. Denne uken har vært LAAAAAANG.

Det er utrolig mange møter på jobb og jeg følte meg sliten hver dag pga jernmangel, men nå skal jeg slappe av og det varmer med tanke på at i neste uke skal det bli roligere.

 

 

 

Her kommer mine høydepunkter til Påskeferien. Jeg har ikke noe ferie i år, verken Påske eller sommer, siden jeg startet i ny jobb, men helligdagene skal nytes for fullt.

 

-se på serier og slappe av i senga-

-gå flere turer med venninne-

-spise påskelunsj med venner-

-påskeeggjakt-

-gå på kafe med venninne-

-kose meg med gode produkter fra mitt eget påskeegg-

-bake påskekaker-

-såklart ta masse fine bilder-

 

Hva er dine planer for Påske 2023?

 

signature lena

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “PÅSKEFERIE BUCKET LIST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.