TRAVEL TORSDAG

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God torsdag,

 

Dagene går så raskt. Før var det bare helger som gikk raskt, men nå går også ukedagene veldig raskt. Jeg kjenner at jeg ikke rekker til noe. Men det får så være. I dag er planen å jobbe mye, være i flere møter og så kanskje ta en tur til Stavanger. Om jeg får energi igjen. Været er skiftende og det er trist at det er blitt sommer, men jeg går fortsatt i boblejakke. Tror ikke varmen kommer hit før i juli. Da blir det fint. For jeg skal ha ferie i juli. Nå er det bare to korte dager igjen så kommer helga. Jeg har flere spennende planer for helga så det blir fint. Men nå skal jeg gripe dagen.

 

Hva er deres planer for dagen?

 

Klem fra meg,

signature lena

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.