TREDJE SØNDAG I ADVENT

Categories Hverdagen
tredje søndag i advent
I helga koset jeg meg masse, og da ble det tredje lyset tent. Irina var i Stavanger hos venninne og kjæresten var i huset sitt og pyntet til jul. Så jeg var helt alene, noe som er uvanlig, men litt deilig det må jeg innrømme.
Jeg fikk pakke flere julegaver og har bare få igjen. Jeg er ferdig med nesten alt, og det føles veldig befriende. Jeg er glad jeg startet med alle juleting tidlig.
tredje søndag i advent
tredje søndag i advent
tredje søndag i advent
På lørdagen hadde vi en finere middag. Jeg laget ribbe som ble helt perfekt med sprø svor og mykt kjøtt. Jeg laget også masse russisk salat (deler oppskriften her senere). Så gleder meg å spise den igjennom uken for å jeg elsker den.
Det kjennes godt at det er bare fire små dager igjen så tar jeg juleferie helt frem til 4. Januar.
Hva har dere gjort i helga?
signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.