Uken som gikk

Categories Blogg
Foto: RÅ Foto
Sola skinner på Klepp, men det er fortsatt bikkjekaldt. Jeg satt hjemme hele dagen og angrer ikke ett sekund. Det var en bra avgjørelse, siden neste uke blir hektisk med flere gjøremål. Nå er denne uken gått og jeg har ikke mye å si om den bortsett fra to ord: jobb og slapphet. Jeg jobbet ekstremt mye ( hvertfall føles det slik) og var fortsatt slapp etter omgangssyke forrige helg.
Neste uke står det mange ting på menyen: ordne dokumenter for å skaffe oss nye pass, bestille billetter til Oslo i august, Irina får besøk av pappaen sin, jeg skal finne ut masse informasjon og se på mulighet for reiser og reiseartikler, jeg får treffe min venninne som er på besøk i Stavanger, også frister det å gå ut først jeg får barnefri. Pluss masse ting og tang på jobb og oppussing av Irinas rom. Med andre ord masse masse å gjøre.
Derfor passet det så veldig med en pustepause. Jeg har ikke vasket hjemme heller. My bad. Angrer ikke på dette heller!
Hvordan har deres uke vært?
XOXO Tastaturheks
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.