Jeg er ingen mammapoliti!

Categories Mammalivet
Denne helga var det veldig utbehagelig for meg å være på Instagram. Jeg la ut noe jeg mente var kun min mening, så eskalerte det seg til sinte meldinger på innboksen min. Sinte mammaer mente at jeg tåler ikke andre sine meninger og respekterer ikke at folk velger annerledes for barna sine. Dette førte til at jeg satt der og følte meg som en såkalt mammapoliti.
Altså det siste jeg virkelig ønsker er å være en av mammapolitiet. Jeg er heller ikke den perfekte mamma selv. Om en fagperson går og roter litt i livet mitt og mammarolle så vil det være veldig mye å påpeke. Det er jeg fullstendig klar over. Så det siste jeg ønsker er å sitte og påpeke hva andre bør eller ikke bør gjøre med barna sine!
Samtidig føler jeg at det er helt på plass at jeg ytrer mine meninger. Jeg brenner for saker som gjelder barn, så det er helt naturlig at jeg uttaler meg om dette. Men nei, jeg ønsker ikke gi noen skyldfølelse! Husk at du er ikke dårlig mamma om du tok hull i ørene på babyen din eller tar et glass vin når barna sitter i stue. Det siste jeg ønsker er å få noen til å føle seg som dårlig mamma.
Så nei folkens, jeg er ingen mammapoliti, og jeg gidder ikke få kjeft eller dårlig samvittighet for min ærlige mening!
XOXO Tastaturheks
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.