UTADVENDT INTROVERT

Categories Livet som det er

Svart kjole sandnes

 

Hele livet mitt var jeg sikker på at jeg er ekstrovert. Dette fikk jeg angre på skikkelig nå i voksen alder. Fordi at jeg valgte yrke som går på mye kontakt med mennesker. Dette burde jeg tenkt meg nøye om. Men så er det gjort.
Det er ikke lett å finne ut at du er egentlig introvert når du liker godt selskap, eksponering og prat med andre. Jeg har alltid opplevd å bli sliten av å være rundt mennesker etter ca to-tre timer, men jeg trodde det var bare noe ved meg.
For noen år siden ble jeg utrolig overrasket over at min psykolog sa til meg at jeg er egentlig INTROVERT. Ja, man kan visst være utadvendt introvert
Dette forklarer min trøtthet når jeg er mye rundt folk. Jeg føler meg som en squeezed sitron når jeg blir tvunget å kommunisere i flere timer, eller omgås store mengder med folk, Dette hindrer meg ikke å være sosial og pratsom, og like å eksponere meg på bilder og blogg,

Flere her som kjenner seg igjen?

 

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “UTADVENDT INTROVERT

  1. Akkurat sånn er jeg også! Litt vanskelig, for jeg tror ikke folk forstår helt. Man kan føle seg litt slem når man setter grenser for sosial kontakt😞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.