DETTE MÅ JEG GÅ GJENNOM…

Categories Hverdagen

stavanger fletter

Jeg gruet meg til denne dagen i over en måned, men nå er det virkelighet. I morgen starter hverdagen. For fullt. Det å si at jeg gruer meg er å ikke si noe. Jeg gruer meg noe utrolig mye!
I ferien ødela jeg døgnrytme skikkelig og nå må tilbake til hverdagslig kjør.
stavanger fletter
Men her er planen min altså- stå opp skikkelig tidlig, komme tidlig på jobb for så igjen bli ferdig tidlig og få mest ut av dagen. Begynne å trene og gå en liten tur etter jobb hver dag for å lufte hodet.

Jeg har kjempelyst å få dette til. Hva tenker dere om jeg klarer et normalt liv endelig?

 

 

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “DETTE MÅ JEG GÅ GJENNOM…

  1. Det tror jeg må gå bra. De som har nattskift på helseinstitusjoner, klarer det som regel greit å få normal døgnrytme når de jobber dagvakter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.