UTROLIG FLAUT

Categories Hverdagen

 

Outfit fila

Av og til tror jeg at slike situasjoner skjer bare med meg. I dag hoppet jeg ut i bilen i full fart rundt 22:30 for å rekke å kjøpe noe mat. Det var helt stille på butikken og jeg dro med meg alt jeg trengte inkludert svær sekk med toalettpapir. Så la jeg merke til at en gutt på butikken kikket på meg noe rart. Jeg tenkte at det er nok fordi at jeg hadde helt krise på håret, så jeg bare fortsatte å handle. Neste person som kikket rart på meg var en eldre mann. Jeg tenkte ikke så mye over dette heller. Så jeg bare betalte og gikk videre til bilen.
Hjemme mens jeg pakket ut oppdaget jeg noe- det var svær sjokolade flekk på mine hvite bukser! Også bak da! Jeg hadde visst satt meg i en sjokolade- bit i full fart. Utrolig flaut!

Skjer slike ting med dere også? Eller det er bare meg?

signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “UTROLIG FLAUT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.