VET DU ALT OM DIN FAMILIE?

Categories Livet som det er

psykisk helse

Nå sitter jeg og ser på case om Dr. Cline (det finnes film om han på Netflix som heter “Our Father”) som laget over 90 barn på sine pasienter som søkte om å få barn med donorsæd.Dette er helt grotesk og jeg tenker at dette kunne gjøre bare en som er syk i hodet. Men samtidig tenker jeg: vet vi alle absolutt alt om familien vår?

 

Min far fant sine søsken i voksen alder, og hvem vet kanskje det er flere av oss som ikke vet hvor mange søsken vi har? Jeg er rimelig sikker på at jeg har bare ei søster, men det er fordi at jeg vet at mine foreldre har aldri hatt noen andre kjærester enn hverandre. Men har man flere flørter så kan det fort skje at man ikke vet helt?

 

Isåfall kan man begynne å date person som vise seg å være din halvbror eller halvsøster? Er dette mulige?

 

Hva tenker dere om dette?

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “VET DU ALT OM DIN FAMILIE?

  1. Vel, nei man vet ikke alt. Som voksen dukket det opp en godt skjult tante på min mors side, altså mamma har en eldre søster som hverken hun eller jeg visste om. På min fars side så er det slik at han har en eldre bror. Jeg vet ikke hvem han er. Jeg vet ikke hva noen at disse heter, hvordan de ser ut, om de har barn. En av mine onkler har holdt en datter skjult, hun har jeg møtt og er den eneste i slekten som har kontakt med henne. Hvem vet hva/hvem fler som dukker opp, og om en har vært på date eller hatt sex med en nær slektning…. haha.. hjelpes..

  2. Det er nok mange som egentlig ikke har full kontroll med familien. Det kan være halvsøsken og ukjente tanter/onkler osv som enten ingen kjenner til eller som bevist er holdt skjult. I teorien er det derfor fullt mulig å forelske seg i noen som viser seg å være en halvsøster eller yngre onkel. Det har kanskje skjedd i praksis også. I hvert fall mener jeg å lest om det fra USA.

    Jeg vet at min far hadde en sønn (som døde som spebarn) før han traff min mor. For alt jeg vet kan han ha hatt flere barn før meg. Min farfar var sjømann i sine yngre år, og hvem vet om han har noen avleggere rundt om i verden.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.