MANDAGSFØLELSE

Categories Hverdagen

vakker frokost

 

 

God mandag,

 

Det er så deilig å kjenne på at det er mandag når man ikke må på jobb. Jeg lurer på hva de som ikke jobber føler. Det må være veldig deilig å ha god tid på en mandagsmorgen, gå på butikken uten at det er en svær kø der, kose seg på veranda eller med en liten tur, kopp kaffe på cafe uten masse mennesker rundt. Det er så herlig rett og slett. En dag vil jeg ha slik frihet, det vet jeg, fordi jeg vil komme dit at jeg styrer dagene mine selv og har mer enn nok penger for å leve det livet jeg vil ha <3 Det er egentlig veldig nærme på kjenner jeg.

Men planen i dag er å gå ut på date, nyte siste dagen med fri og varme, fordi i morgen starter hamsterhjulet for fullt igjen.

 

Hva gjør dere på i dag?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “MANDAGSFØLELSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.