WALKING IN WINTERLAND

Categories Hverdagen

 

sandnes vinterland

 

 

vinterland sandnes

 

I uken fikk jeg endelig til å besøke Vinterland i Sandnes og ta noen bilder. Jeg synes det er veldig koselig at Sandnes laget eget vinterland, som er ganske likt Oslo sitt. Det er Parisehjul, karuseller og diverse boder.
vinterland sandnes
vinterland sandnes
vinterland sandnes
vinterland sandnes
vinterland sandnes
vinterland sandnes
vinterland sandnes
vinterland sandnes
Jeg kjøpte meg sukkerspinn og følte meg som et barn igjen. Karuseller tåler jeg ikke, så det ble bare bilder.

Har dere Tivoli eller fornøyelsespark der hvor dere bor? 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “WALKING IN WINTERLAND

  1. Jeg kjøpte meg et pizzastykke da jeg var der ene gangen 😉 Men ellers ikke noe. Jeg er ikke i kjøpemodus for tiden, og matlysten er helt på bånn. Men veldig kjekt å se Vinterland i Sandnes, håper det blir en tradisjon. Og veldig fine bilder du har her ♥

  2. Så fint! Jeg har ikke besøkt juleparken i Oslo siden pandemien kom siden det alltid er tjoka fullt med folk der og man går som sild i tønne. Men regner med det er lettere å holde meteren i Sandnes?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.