10 TING Å GJØRE I SLUTTEN AV AUGUST

Categories Hverdagen

Solsikker

August er snart historie, men det er jo fortsatt sommer! Jeg elsker denne overgangen mellom sommer og høst og jeg planlegger å nyte de siste dagene for fullt.
solsikker
Her er min liste med ting som man kan fortsatt rekke å gjøre i august:
piknik i parken (passer også til lune høstdager)
– blåbærtur (og blåbærpai)
– tur til stranden en deilig kveld
– plomme plukking (og bake deilig plomme-pai)
– bake bringebær kake
– legge seg ned i hagen for å se på stjernene
– ta et glass vin på veranda om kvelden
– ta bilder i en korn åker
– se på solnedgangen
– dra på telttur

Hva er deres planer for siste sommerdager? 

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “10 TING Å GJØRE I SLUTTEN AV AUGUST

  1. Jeg har egentlig ikke lagt planer, men kanskje jeg skal lage en:)
    -sitte på hagestua (glass-stua) Tenne lys
    -ta bilder av høstens farge
    – kjøreturer
    -lage syltetøy av epler og plommer som vi har i hagen
    -tegne
    -lese mange bøker
    osv:)

  2. Jeg skal tilbringe siste uka i august på mine heimtrakter. Da blir det mye tur i skog og på fjell, og ellers møte venninner og familie.

    Prøver også få tid til å plukke bær, solbær fra hagen, villbringebær, multer og blåbær. Da blir det både pai, kaker, syltetøy og saft.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.