DAGENS MOTIVASJON

Categories Dagens Motivasjon, Hverdagen

 

høst antrekk

Her får dere dagens quote og den handler om at livet har sine planer som vi ikke vet noe om av og til.
Quotes
Jeg har flere ganger opplevd å møte motgang og at tilsynelatende negative ting skjedde meg før jeg fikk drømmen min oppfylt. Disse negative ting viste seg å egentlig være positive, men jeg tolket dem utelukkende som negative fordi at jeg ikke visste at de trenges for å oppnå det jeg ønsket meg.
Dette skjedde hver gang før drømmene mine gikk endelig i oppfyllelse, Flere gode ting i mitt liv startet med noe “negativt” som egentlig var ikke negativt for meg.

Har dere opplevd noe lignende i livet?

signature lena
4 kommentarer

4 thoughts on “DAGENS MOTIVASJON

  1. Det har skjedd masse ting i livet mitt som var ikke bra, men det førte til gode ting. Det minnet meg om ord fra Bibelen. Everything works together for good to those who loves God.)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.